********************************************************** ********************************************************** ***********************************
*************************
****************
*********

quarta-feira, 17 de dezembro de 2014

DIBOA gato natalino ~ cat in Xmas style


Criei este gato meio que na brincadeira alguns anos atrás e não podia pensar que iria repercutir tanto!
 Eu estava extressada por causa de carneiros impedindo a passagem do meu carro quando me dei conta que passarinhos estavam pousando nas costas deles calmamente enquanto pastavam e eu lá me descabelando e buzinando. De repente me dei conta que eles é que estacam certos e me acalmei e comecei a observar mais a natureza ao meu redor. Me dei ao luxo de relaxar. Daí surgiu a ideia do Diboa com um passarinho como peso de porta e agora na versão natalina.

Devemos dar tempo ao que merece e neste caso aprendi com meu Diboa.

I created this cat a few years ago and could not think that would become so famous! I was extressed because of some sheep blocking the passage of my car when I realized that birds were landing on their backs quietly while they were grazing and I was going crazy with. Suddenly I realized that they were right and I calmed down and started to look more at the nature around me. I gave the luxury of relaxing. At this time came me the idea of Diboa with a little bird as a doorstop and now in the Christmas version.
We must give time to the things that deserve and in this case I learned from my Diboa.

Um comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...